lumrah kehidupan....

sume inrelationship.
engaged with..

tapi saya ?
saya belum dapat lagi pengertian cinta yang sebenarnye..
kerna cintaku padaMU masih belum mendalam.
insanMU ini masih belajar dan akan terus mencintaiMU YA ALLAH.
kerna ku tahu bahawa cintaMU yang kekal abadi...

tapi layakkah aku ..
Semakin jauh ku dariMu
Semakin dekat pula Kau menghampiri daku
Tuhan Yang Maha Pengasih
Siapalah diriku di pandanganMu...

DAN 
Semakin cuba ku dekati
Semakin kuat pula Kau mendugai aku
Tuhan Yang Maha Sempurna
Kerdilnya diriku di hadapanMu...

YA ALLAH,
terlalu kecil nilai cintaku padaMU jika hendak dihitungkan..
kerna diri ini terlalu leka dengan cinta pada manusia yang tidak berlandaskan KEAGUNGANMU

YA ALLAH..
JIKA AKU JATUH CINTA,CINTAKANLAH AKU PADA SESEORANG YANG MELABUHKAN CINTANYA PADA-MU AGAR BERTAMBAH KEKUATAN KU UNTUK MENYINTAIMU.....


Kasih sayang-Mu Tuhan 
Itu yang ku dambakan 
Dengan rahmat-Mu ampunilah diriku..


No comments:

Post a Comment